شاپریا
 
گلستان
آینه
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : ابوالفضل

چه می شد

ابری از آغوش بودم

به چشمت

شعله ای خاموش بودم

تو آغوش بودی و من ساق افرا

به شب می سوختم

تا صبح رویا

چه می شد ماه من

مهتاب باشی

چه رویا در امیدم خواب باشی

به خط پنجه ام نقش تو پیدا

به لب هایم تبی بی تاب باشی

بقه لب هایم لبی بی تاب باشی

تو دریایی

و من ماهی تنها

چه دور دور،

این ساحل زدریا

دلم دریای از شوق رسیدن

شنا در آسمان،

آبی پریدن

کجای جنگل از بوی تو خالیست

همانجا

بوی گلهای خیالیست

در آن شبها که می روید

گل نور

که می آید

نوای بلبل دور

زن چوپانی ام سر در گریبان

که می خوانم در اشکم قصه شور

دلم ابر غم و یاد تو،

باران

بتاب ای مه،

به ساقه سبزه زاران

محمد ابراهیم جعفری

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گلستان و آدرس shiraz1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 1780
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1